Gisteravond was alweer de laatste trainingsavond van 𝐏𝐑 & 𝐂𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐞, bedankt Petra Visser van Prima Content! Er zijn tools meegegeven hoe je je club in de spotlight kan zetten. 💡
Missie en visie, kernwaarden en de unique selling points (eigenschappen waarmee je je als vereniging onderscheidt van andere verenigingen) waren een onderdeel van deze training. Daarnaast hebben de deelnemers tips gekregen hoe je de doelgroep beter kan bereiken, welke Social media kanalen je kan gebruiken en op welke manier. De deelnemers kunnen na deze leerzame training aan de slag om hun vereniging nog beter in de picture te zetten!
Houd onze website in de gaten voor het trainingsaanbod van Bestuurdersacademie Apeldoorn.
Related Posts
Onze PR-topper Dikky met prepensioen
| Bestuurdersacademie ApeldoornDikky neemt afscheid van Bestuurdersacademie Apeldoorn
See moreHoe sexy is jouw organisatie voor vrijwilligers?
| Bestuurdersacademie ApeldoornSuccesvolle trainingsavonden vrijwilligersbeleid
See moreOnderzoek naar verjonging in besturen door Stadslab van Saxion Deventer
| Bestuurdersacademie ApeldoornStadslab van Saxion Deventer deed onderzoek naar verjonging in besturen
See more